fredag 15. mars 2013

Ostekake til en jubilant

Nabo'n til mamma fylte hele 90 år!!! Og det måtte feires med en kake.
En herlig ostekake med ferske bringebær og blåbær, og blåbærgele
Dessverre reagerte marsipanen med gele'en så blomstene "visnet" og rant litt,
men like god smak for det

Blomstene er stukket ut i marsipan med blomsterutstikkere

Hjertet er skjært ut på frihånd i marsipan. Det er brukt utstikkere til bokstavene

Nederst er det kjeksbunn av Bixit, i midten ostekrem og på toppen er det ferske
bringebær og blåbær samt blåbærgele.
 
Gratulerer med dagen!

2 kommentarer:

  1. Herregud, så rå du er på baking!! Ikke en eneste kommentar under kakene dine...?! Hva skjer med det? Trollbundet her jeg sitter:) Skal bare ettårskake til i morgen... Hadde vært motto å prøvd seg på prinsessekaken du har laget, men jeg vet ikke helt om tiden strekker til altså! :)) Uansett, takk for masse inspirasjon!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kjempe koselig melding Camilla.
    Gøy å kunne være til inspirasjon.
    Jeg burde jo kommentert dette mye før, men jeg har ikke vært flink nok til å oppdatere meg her på bloggen.
    Håper du fortsetter å følge meg

    SvarSlett