lørdag 8. oktober 2011

Jente-pirat-kake

Til en av mine faste "kunder" dette. Søte, herlige Henny Andrea. I fjor var det Hello Kitty kake, i år skulle bursdagen feires med tema PIRAT, og da ble resultatet slik:
jeg fikk frie tøyler, men det måtte så klart være litt jentete, og masse pirat

sett ovenfra

her fikk jeg brukt kakestativet som jeg brukte i bryllupet mitt

denne piratjenta er sjokoladekake med sjokoladekrem, og skjulte rom med melkesjokoladenonstop inni. Trekk er i mmf. Øreringen er laget av marsipan.

Øyne og munn er også i marsipan. Det er vanskelig å få mmf helt sort.

Skattekiste for skattejakt

Inni er det sjokoladekake med marshmallowfluff med jordbærsmak og sjokoladekrem. Trekk er i marsipan.

Her kan alt spises, men det er en fordel å ta av trekket på gullmyntene (som er det eneste jeg ikke har laget)

"Sanda" rundt er mariekjeks som jeg har smuldret opp.

Hva er en piratkake uten skattekart?! Kartet er laget av marsipan og tegnet/malt på med spiselig farge.

Inni er det sjokoladekake med kindereggkrem. Trekk er i marsipan.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar